יום שני, 6 בדצמבר 2010

אין חורף יש פרגולות

אומנם כמסתכלים על לוח השנה התאריך והתקופה הם זמן של חורף אולם כמסתכלים או מציצים מהחלון נראה כי מזג האוויר לא הסתכל לאחרונה על לוח השנה ומבחינתו הוא עדיין בתקופה של קיץ.

אנו לא מרגישים את הגשם שמתקרב והימים חמים מאוד, עדיין. בעלי עסקים שחשבו שהחורף בפתח והכינו את מקומות הבילוי שלהם, בעזרת סגירת חורף, לישיבה בחוץ גם בימי החורף חושבים היום פעמיים כי אולי היה עדיף להם להשקיע את כספם דווקא בפרגולות ולוותר לעת עתה על סגירת חורף.

נכון ידוע כי פרגולות הן הדבר לקיץ בעיקר בימים חמים כשרוצים ומעוניינים לשבת בחוץ להנות מהיום הנעים והחם אך עדיין לשבת בצל תחת אחת מאותן פרגולות עץ נעימות ומעוצבות שבניגוד אל סגירת חורף לא אוטמות וסוגרות את המרחב שבו אנשים יושבים.

סגירת חורף נועדה להגן על האנשים המבלים בבתי קפה או מסעדות מפני הגשם, הקור והרוח. אומנם, הלילות קרים ולשבת בחוץ כבר לא כל כך נעים, לפעמים נראה שבימים החמים האלו, עדיין, פרגולות יכולות להיות יותר נעימות ולספק בצורה טובה יותר את האווירה הרצויה והנעימה ויש יגידו הנכונה של לשבת בבתי קפה או מסעדות.

אני אישית איש של קיץ, אני אוהב להסתובב ולבלות בחוץ ואוהב להנות מהים וממזג האוויר החם ולכן הימים האלו מבחינתי הם אידיאליים ומעולים לשבת בחוץ, ליהנות בבית קפה או מסעדה ומלבד העובדה שמדינת ישראל צריכה גשם ומים אני בכלל לא עצוב שחם בחוץ וקיץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה